lunes, 23 de junio de 2014

El Blanenc Francesc Zurita va guanyar el prestigiós “Memorial Sagasti” a Mungia


Ahir diumenge el Blanenc Francesc Zurita va guanyar el prestigiós “Memorial Sagasti” a Mungia, (país Basc), una de les mes importants curses del calendari SUB 23 que va aplegar participació internacional així com les principals formacions de l’estat Espanyol i també les del país basc.
Aquesta victòria certifica el bon moment pel que està passant el ciclista i arriba just una setmana abans d’una de les principals cites de l’any, el campionat d’Espanya, a on Zurita hi te posades moltes esperances.
“Enguany, es el meu darrer any a la categoria sub 23, l’any que ve ja seré dels “grans” i m’agradaria fer-ho en una esquadra professional, per això estic treballant durament des de fa molt de temps, per a mi tal i con diu el meu entrenador, es el meu any olímpic”.
Zurita que a principis de juny es va proclamar Campió de Catalunya sub 23, competirà demà dimarts a Tolosa, (guipuzcoa) i seguidament es desplaçarà a Ponferrada a on el dissabte disputarà el campionat d’Espanya, en el mateix circuit a on el setembre es celebraran els mundials.

0 comentarios:

Publicar un comentario