lunes, 25 de noviembre de 2013

GAVARRES, FRED, MTB DEL BO I ESPECTACULARS VISTES.

Un titular que expressa perfectament el que ahir, (diumenge 25/11/2.013),  varem viure els més de 40 bikers i amics que  a les 9. 15’ enfilàvem la ruta  que ens havia de dur  fins a Puig d’Arques a l’hora que descobrir els paratges mes recòndits de  les Gavarres.

Varem sortir de Blanes en direcció a Cassa, allí ja ens esperaven uns quans amics de la zona que ens farien de guies, tots ells bons coneixedors del territori, en Rafel Fernàndez, en Sisu Oller, en Pep Puigmolè, i en Juan Salcedo, “l’avi” je, je, (un màquina de 60 anys amb un motor¡¡¡¡ i  davant de qui no podem fer altre cosa que treure’ns “el barret”), també els amics, Guillem , Jordi Massachs, Xevi Urda, Jordi Xirgo i Angel Mestres,  de la colla “Els cargols de les Gavarres”, que amb la seva particular filosofia de l’Mtb, (quan la pujada es massa dura, peu a terra i com els cargols..., vet aquí el nom), varen contribuir, acompanyant pacientment als menys forts, a que tothom arribes al cim de Puig d’Arques. (535 metres)
Tal i com havíem previst varem repartir-nos amb dos grups, els “màquines” i els més “normalets”, amb dos circuits diferents que varen respondre perfectament a les característiques de cadascun dels grups.

Al voltant de les 11 h. i després de quasi dues hores de pedalada, els dos grups ens varem reagrupar al conegut paratge de “Prat dels metges, a on varem aprofitar per fer una queixalada i agafar forces per afrontar el darrer tram fins a Puig d’Arques, a on després d’uns 35 40’ varem arribar.

Un cop a dalt, contemplació de les vistes, (format 360º),  que se ens ofereix des de el mirador que hi ha just al costat del observatori metereològic  que amb la seva imatge característica ja forma part del paisatge, una estona per fer-la petar,  mentre ens agrupàvem tots i baixada “non stop” fins a Cassa, encara que alguns que per lo vist no n’havien tingut prou, varen optar per introduir alguna “variant sorpresa”, (Matxo Mort amb rampes del 30%), que va tornar a posar a proba el nivell i resistència dels mes agoserats, la resta, tal i com havíem anunciat, gaudint de la baixada que ens duia, quasi sense pedalar  fins al punt de sortida, el poliesportiu de Cassa.

Destacar el mèrit de l’amic  Ricardo a qui les rampes que va patir a les dues cames, just a 200 metres del cim, no li van impedir, (encara que fos  a peu), arribar-hi, i també que en Jordi, el nostre mecànic, sempre disposat a donar un cop de ma a qui ho necessita, no es lliura de treballar ni els diumenges.
També i obligat reconeixement a les “senyores” (Eli i Ana), que en cap moment varen des entonar i  també a l’Amparo que encara que uns problemes respiratoris la varen fer desistir, va assegurar que a la propera també i tornarà a ser.

A la resta d’integrants de “l’expedició”, agrair-les-hi a tots sense excepció el bon rotllo i les ganes de pedalar.

I ja per acabar, els  nostres mes sincers agraïments a tots els amics de la zona, sense ells aquesta pedalada, probablement no hauria estat possible. GRACIES COMPANYS.

CLUB FREEBIKE.

Foto de família
Posant les bicicletes a punt
Els Amics de Cassà

Inici sortida
Jordi no es lliura ni els diumenges

Gavarres en estat pur

Prat dels Metges, reagrupament i esmorzar
Objectiu assolit arribant a Puig d'Arquers
Reponent forces, la tertulia i la contemplació

Tornant a cap a Cassà amb alguna incidència

Si vols veure més fotos de la sortida al nostre facebook CLICK AQUÍ